1. ابتدا با پرسش و مصاحبه اولیه ، شرح حال بالینی و معاینه دقیق سراسری؛ جستجوی هر نوع علایم بالینی بیماری قلبی عروقی توسط شخص دکتر هاشمی برای شما انجام خواهد شد و سپس تاریخچه بیماری ها و هر نوع درمان قبلی انواع بیماری ها به همراه مستندات در پرونده الکترونیک پزشکی برای شما از طریق کد ملی شما ثبت خواهد شد.
  2. در مراجعه اولیه شما، در صورت مشاهده هر نوع علائم و ملاحظات مشکوک به بیماری قلب و عروق بسته به نیاز تست ها و اقدامت تشخیصی تکمیلی از جمله انجام نوار قلب، تست ورزش، اکوکاردیوگرافی پیشرفته داپلر رنگی، هولتر های ضربان و فشار خون در همان محل مطب برای شما انجام خواهد شد.
  3. در صورت نیاز به آزمایشات و اقدامات تشخیصی تکمیلی مانند انواع آزمایش خون و اسکن پیشرفته قلبی و… درخواست و معرفی از طریق درگاه های بیمه الکترونیک و ارائه کد رهگیری برای شما انجام می گیرد.
  4. ممکن است با توجه به بررسی های انجام شده شما نیاز به بستری در بیمارستان جهت انجام عمل آنژیوگرافی داشته باشید که در این صورت بر اساس قرارداد بیمه پایه و بیمه های تکمیلی شما ، به یکی از بیمارستانهای معتبر جهت بستری معرفی می گردید. لازم به ذکر است که کلیه مراحل اعمال در بیمارستانها توسط شخص دکتر هاشمی انجام شده و شما با هماهنکی پرسنل مطب ، آموزش های قبل و بعد از اعمال جراحی آنژیوگرافی و یا آنژیوپلاستی را با ارئه مشاوره و پاسخگویی 24 ساعته دریافت خواهید کرد.
  5. پیگیری و مراجعات شما هم به طور منظم توسط پرسنل مطب صورت می گیرد.
  6. اگر شما مبتلا به بیماری مادرزادی قلبی هستید و یا دچار اختلالات ریتمی قلب هستید؛ در مطب دکتر هاشمی با انجام تست های تکمیلی و انواع هولتر بررسی و تنظیمات دارویی شما انجام خواهد شد و یا در صورت نیاز به عمل با توجه به نوع مشکل به بیمارستان معرفی می شوید. در صورتی که بیماری مادرزادی شما نیاز به جراحی باز و یا تعویض دریچه قلبی داشته باشد به جراح قلب معرفی میشوید
  7. در صورتی که مبتلا به اختلالات فشار خون مانند فشار خون بالا تشخیص و درمان کامل دارویی و مشاوره تغذیه وسبک زندگی جهت بازگشت به وضعیت نرمال برای شما انجام می شود.
  8. اگر مبتلا به هر نوع بیماری سیستمیک مانند اختلالات غده تیروئید(کم کاری- پرکاری) ،چربی خون بالا، دیابت ، بیماری های کلیوی، ریوی، انواع بیماریهای اعصاب و روان و انواع روماتیسیم هستید نیاز به بررسی دوره ای عملکرد و پمپاژقلب خود با مراجعه به متخصص قلب و عروق را دارید.
  9. در صورت ابتلا به چاقی و یا مصرف سیگار، قلیان و…شما نیاز به بررسی دوره ای وضعیت قلب و عروق دارید چرا که این موارد احتمال حوادث قلبی و عروقی را در شما چندین برابر افزایش می دهند، ما به شما راهنمایی های لازم جهت ترک سیکار و کاهش وزن را خواهیم کرد.
  10. اگر در گذشته تحت عمل جراحی قلب باز و یا هر نوع جراحی ترمیمی قرار گرفته اید و یا آنژیو پلاستی انجام دادید باید هر سه الی 4 ماه با مراجعه به مطب قلب و عروق و معاینه کامل از عملکرد قلبی عروقی و پمپاژ قلب خود مطمن شوید. در غیر این صورت و عدم مراجعه به موقع متاسفانه ممکن است مشکل قلبی را در مراحل پیشرفته و غیر قابل جبران متوجه شوید.